here we go again!

i'm so tired!
fotbollsträning står på schemat nu igen.
kansek blir kul, blir ju mycket lir har jag hört ryktas om.
så det är ju alltid lovely.
men gudars segpropp till max är vad jag är denna dag!

degat i soffan, kollat på one tree hill och skrivit klart
ett svenska brev. vräkt i mig mannagrynsgröt ochett glas vatten.
slank ner en tomat också..

nu ska jagdra mig. packa väskan med handduk schampoo och
balsam, tvål och lite småskit. jaghar kommit på att det går snabbare att ducsha
där en hemma. hemma tar det ju en kvart innan man komer in i ducchen,
en kvart att ta på sig myskläder och sedan ska man äta.
vilket tar drygt en halvtimme - 40 minuter. det vill säga
att jag ligger klarvaken i sängen kl 12.

ae ändring på det! kom precis på att jag har sett klart one tree hill.
säsong 6 nu. god va bra det är! sinnesssjukt. fick boxen i onsdags.
det vill säga att jag sett 7 skivor med 3 - 4 avsnitt som är drygt 40 minuter
långa på 5 dagar! det är bra gjort. kallas nördigt.

men ae. tjarå!!!!


GE MIG, GE MIG, GE MIG SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0