HAHA!

tjenixen.

träning gick bra.
jag tycker vi var duktiga!
ska spela NT-Cupen på lördag och söndag.
så jävla roligt må jag säga! kvart i 8 är samlingen, (tror jag det var)
så det blir ju inte att sova bort hela dagen inte, nej nej! KUL SOM FAN!
ska sedan se på vårat andra lag när de lirar på eftermiddagen.
det är min helg. rätt planerad, ska träffa fisen och råttan på fredag också,
tror jag.. ?!

aja. åt just käk. det var förjävla gott!
ska strax sätta igång med pluggiplugg.
har ju redovisning i morgon. i'm dead.
fotboll först! that's good.

det hände en rätt humoristisk sak när vi åkte hem från träningen.
när vi var vid matteus åkte all snö som suttit på taket i sisådär 2 veckor ner
mitt på fönstret. det blev enormt mörkt & vi såg ingeneting! a little bit scary.
så vi fick stanna och så fick jag slänga mig över bilden och ta bort snön.
haha, det var roligt! jag fick mitt ett gott skratt. det lär tråkigt här, tyvärr.
men det var roligt! HUMORISTISKT!

nu måste jag börja plugga och sluta dra på detta inlägg.
vi hörs kanske senare ikväll - om nått roligt händer. annars
så får skriver jag i morgon. ska se till att göra den dagen förbannat rolig!

puss & gullssss.

Kommentarer
Postat av: Magda

Var inte samingen kvart över???

2010-02-03 @ 22:03:45
Postat av: sophia

ja det tycker jag att ni ska göra! :) ifall jag är frisk!

2010-02-03 @ 23:00:20
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0