gotta get you.

tyrese - gotta get you.
sinnessjukt bra låt!

kom hem från träningen nyss.
det var faktiskt roligt!
blev mycket vändningar.
jag saknar att skjuta! det var länge sedan.
men det kommer nog snart.
roligt var det i vilket fall som helst.

ska väl ta och kasta nått i magen & sedan ska jag
dra mig ner mot stan med mamma. ska köpa mig underkläder
och sen kolla om jag hittar några skor. vi får se helt enkelt.
har redovisning halv 2 och sedan slutar jag.
skön dag, men lite nervös inför den där redovisningen är jag.
jag är inte politiskt intresserad och har noll koll på vad en stat är.
men men. det går som det går!

nu ska jag ta på mig en tjocktröja & bädda sängen!
vi hörs senare.

pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0