goood morning.

hej.

gick just upp ur sängen. eller faktiskt sitter jag fortfarande i den.
men mamma kom in och väckte mig för uingefär tio minuter sedan.
skönt att få sova! hon satte sig och prata med mig om sälen & lite saker.
det blir nog UNDERBART!

vad dagen har att erbjuda har jag noll koll på. ska ta det lungt tror jag.
måste packa innnan kvällen. så jag antar attt jag kommer styra med det ett
bra jädra tag. måste packa snart i en liten väska.. svårt! packa + jag = inget bra.

ikväll är det klassfest. jag tror det kan bli riktigt kul faktiskt!
topptopp!

gudars vad hungrig jag är! så nu är det frukost-time.
i'm starving! take caare.

puusss & gull.
' doonno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0