fotbollsträning/körskolan!

godmorgon... en seg jädra morgon!

gick upp halv 9. tog på mig träningskläder lika fort som
en gepard springer (?) aa.. fort gick det i vilket fall som helst.
gjorde mig en tallrik yoghurt med flingor och dök ner i soffan
för att se på vakna med the voice. läste NT också.
vilket var roligt!

nu har jag precis satt upp håret i en ruffsig toffs.
ser ut som ett troll ungefär. men jag ska ju bara träna fotboll!
dessutom är jag trött..

Efter fotbollen slutar jag. Då ska jag dra mig ner mot körskolan
för att för första gången plugga teori! låter läskigt tycker jag.
men jag ska försöka bli klar med teorin. jag fyller ju i juni men
det är inte så mycket folk på körskolan just nu och det är skönt! (:

sen ikväll ska jag baka kladdkaka med johanna. för i morgon är det yxbacken
som gäller för hela slanten! stå och glo vid en lift och se på när tio-åringar åker
skidor och ramlar i liften, då jag är till för att hjälpa de. men jag är fasan lika
dålig på att åka lift som de. minns bara när jag var i sälen och stannade hela liften.
ae man har det inte lätt ibland!

nu ska jag borsta tänderna för att sedan söla mig bort mot hallen!
vi höres! pusss.


hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0