everything happens to me.

god.
jagär så himla förbannad och sur på allting.
min dag har varit sur. jag har ändå försökt att
inte bry mig om saker och ting. men nej, ändå är
jag sur som en jävla citron. en jävla skitdag rent ut sagt!

träningen ska vi inte tala om. jag sög hela träningen,
dessutom smyger sig mitt lår runt och är allmänt knäppt.
det är inte roligt för fem öre. det bara förstör. varför just jag?!
fan.

dessutom skulle jag byta kontakt i köket förut. vi håller på
att kakla i köket så det var en sån här eluttag sak som var där.
och så skulle jag byta ut den för att jag skulle rosta min lingongrova.
men vad händer, jo jag sliter så allt går sönder.
händer det mig, eller händer det mig?!

jag började tilloch med apskratta. det var lixom pricken över i;et denna dag.
kan inet gå sämre för mig. och gud vad jag gnäller.
jag har gått och blivit en gnällspik. men nej, jag ska rycka upp mig.
jag behöver bara lite sömn. blev ju på tok för sent igår.
närmare 2 för att vara exakt. uppstigning halv 9 sen. nej jag är trött,
sur och en gnällig jävla gris. ska ta tag i mitt liv.

nu ska jag borsta tänderna. krypa ner i min säng, som förövrigt är
obäddad, vilket är fruktansvärt. jag bäddar alltid sängen! fasan....

men godnatt och sov gott!
i morgon står ledarskap & samhäll på schemat.
what a nightmare.

tjarå!
puss & gulls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0