en stor stark..

scorizo med mos bjöds det på i skolan idag.
halft oätligt.. fick en minisemla till. det var mummaaa..

på tal om helt andra saker.
skolan idag, svenska första!
läste en text & typ inte mer än så.
hade ingen lärare, det var rätt lungt, skönt om inte annat!

på eftermiddagen hade vi idrott i pronova.
måste säga att det var ganska roligt!
först körde vi stafett & sedan blev det pokerfotboll!
whhoo, det är roligt! dock fick jag minst poäng av alla.
1 poäng, det är  verkligen dåligt. men så är det ibland!
kul idrott i vilket fall som helst & det gillas mer än mycket.

tog med mig anni och gick till körskolan och gjorde klart fliken "bilen".
enormt skönt! nu ska jag gå in på människan. hoppas det är intressant!
blev sedan en fika med fialuttan & annipluttan. mycket trevligt må jag säga.
fun yes.

nu - MATTEPLUGG!
shooooot me slowly.

pusss & gull.
' cuuutie.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0