det kan nog bara hända mig, hah!

HEJ!
idag är jag glad.


har haft en väldigt lustig fredag faktiskt!
men rolig som tusan.

hade matte först på morgonen.
det gick rätt fort faktiskt! PQ formeln är inte någon lätt formel.
krångligt så in i norden. men vår lärare flyttade fram provet en vecka.
hyggligt av azira!

gick sedan hem. ramlade halft i trappen på vägen ner.
mitt ena ben var i början av trappen samtidigt som mitt andra ben var i slutet.
det vill säga att hela min kropp var mellan, väldigt ostadigt.
vilket gjorde att jag trampade snett samtidigt som jag hängde mig fast
i stången som man håller sig i. jag fick ont. kunde fasan ha stupat framlänges
och stått på huvudet! illaa...

sen när jag kom hem & hade bytt om gick johanna & jag ner till stan för att
möta upp de andra tjejerna. vi skulle äta kebab. på vägen ner gick jag in i en gren.
fick den precis över ögat. det gjorde fruktansvärt ont! min mössa åkte även av.
inte roligt!

och sist men inte minst, väl nere då vi ska beställa den där kebaben säger jag:
- hej, jag vill ha en kycklingkebab.
inte direkt det jag skulle säga. han säger då:
- jaha okej? storlek?
- mellan utan meny. svarar jag.
 
okej, så fick jag det. sen säger han:
- vad vill du ha för sås?
- mellan öppnar jag käften och säger.
och det innebär svarar han?
- eh, vit & röd.
kommer då sen på vad jag har sagt, ställer mig och börjar skratta
och inser att det faktiskt heter blandad. snacka om blåst.. kände mig lite smådum.
jag tog min bricka och gick bort till de andra.. jobbigt läge!

kom hem för en stund sedan. precis efter idrotten så nickade jag och johanna.
vi gjorde 428 totalt. blev NÄSTAN nytt rekord. attans..

ska åka till sophia ikväll med ronja. ska bli mycket trevligt att umgås med de igen!
blev ett jättelångt inlägg. så nu säger jag tjarå!
TJARÅ.



du är underbar, min bästa vän.

du är saknad, my dear <3

du har ett hjärta av guld. <3

Kommentarer
Postat av: sophia

so are you! <3

2010-02-05 @ 16:10:22
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0