det fungerar!

hejhallåtja.

plugg all day long, känns det som.
men nej.. på engelskan gjorde vi vår pjäs.
gick helt okej, eller nej. eller sådär haha!
jag tappade bort mig och glömde helt bort vem stöbe var!
skumt. men aja.. den var ganska rolig ändå.

fick en uppgift om att skiva om nått som är typiskt svenskt?
gash. kommer ni på nått som är typiskt svenskt så är jag öppen för
förslag!

fick gå hem tidigare. jag snoka runt lite om vad som kan vara svenskt.
det kom upp polkagrisen? men jag vet inte på vilket sätt man förknippar
det med sverige? ah, donno.

fysträning ikväll. jag känner mig redan deead gånger två.
men vi knatar väl dit & kör. inget mer med det.
fredag i morgon och nu börjar ÄNTLIGEN min underbara välplanerade
helg. det tycker jag om!

OLÉ OLÉ, OLÉ OLÉ!
- nu är det inte långt kvar! fifan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0