BAK-KUNSKAP!

HEJ!

står just nu i johannas kök.
hon står och pratar i telefon med sin faster eller vad det är.
sedan skulle hon på toaletten, så jag passar på att uppdatera lite lätt!

espen ringde förut och bytte min dag i yxbacken. det känns förjävligt!
jag som så gärna ville vara med på tisdagen i stället. men jag antar
att det blir roligt ändå.. men han förstörde min och johannas plan med att baka
kladdkaka som matsäck. illaaaa..
men så ärdet väl antar jag.
bad!

nu ska vi baka kladdiskaka ändå för att äta som en liten minifika.
mysipys! blev ingen körskola idag. får ta det på fredag istället.
men men. dåligt av mig, men fyfan så tråkigt!

nu hörs vi senare!
puss & gulls!

min vän är förjävla bra! :)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0