will you tell me once again how we're gonna be just friends?

godmorgon!

har sovit 9 och en halv timme inatt!
jag känner mig ganska pigg. har dock fortfarande träningsvärk.
den verkar aldrig vilja försvinna..

dagen till ära bjuder på en liten tripp till stan en snabbis.
sen blirdet en promenad ut till eneby där det blir fika
med syster, mormor och marcus.
nicoline och jag ska sedan åka och shoppa lite, ska få en
morgonrock av henne. hon är söt & jag gillar henne.
en liten systerdag. händer inte för ofta nu för tiden.

efter det blir  det att träffa ronja&johanna tror jag.
ska väl kolla på fyrverkerierna vid 10 eller när de är.
sen får vi se..

nu ska jag äta frukost för jag är hungrig.
ha en bra dag.
puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0