fånga mig när jag ramlar.

jag vet inte in eller ut.
jag kan inte sova. tänker på allt.

och slösa er ingen tid på detta inlägg.

jag vet inte vad jag vill längre.
vad gör jag för min skull och vad gör jag för andras
skull? gör jag det för att jag tycker om det eller
är det mest för.. jag vet inte vad?
när ska jag få veta det? hur ska jag ta reda på det?
jag orkar bara inte mer, känner att allt är hemskt.
misslyckat, en besvikelse, mest för mig? mest för andra?
fråga mig inte. jag har inte svar på någonting.


jag vet inte vad jag saknar mest heller?
i mina drömmer vet jag, men sen då? i verkligeheten?
inbillar jag mig, eller är det så det ligger till fast jag blundar
för sanningen? jag forstätter leva min dröm..
jag vet att det inte går. jag vet att jag måste förstå
hur min bild av verkligheten ser ut. men det är inte
alltid det lättaste.

en vän fråga mig om jag tror på ödet? gör jag det?
jag tror det. men varför gör jag det? jag har ingen anledning
till att göra det. det har aldrig inträffat mig på något sätt.
man får kämpa. kämpa för det man vill uppnå, kämpa för det
man vill ha. ödet är nog en hjälp på traven som bara vissa männisor
har tur att få uppleva och jag vet att jag är en av dem,
lyckligt lottad, någon dag.
' i belive in destiny.

minnen åker ut och in i min hjärna. musik är helt underbart.
jag saknar tiderna, gräddkrig, chokladbollekrig, bodaviken,
skidor, mallorca, filmmys
och tältning
det är tider som alltid kommer finnas kvar, minnen som aldrig suddas ut.
var har det tagit vägen? livet blir bara svårare och svårare.

man påstår att det här är åldern man har som roligast.
abolut jag har roligt, men det är nog även en av de jobbigaste tiderna.
allt förändras och det går inte att undgå, hur mycket jag än skulle vilja.
för jag saknar, saknar nått enormt.
 
jag sulle kunna skriva en hel berättelse om mitt liv och mina tankar just nu.
som jag nästan gjort. men det finns så mycket mer,
så mycket mer ni inte vet om och som ni aldrig kommer få veta.
föralltid är ett ord som inte går att lita på. glöm aldrig det.

cause it's us against the world.
jag älskar att lyssna på westlife.
det finns inget bättre när man inte orkar mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0