try sleeping with a broken heart.

känner mig som ett ruttet bananskal.
dagen har varit skön, chill som fan.
stött på en och en annan pinsamhet.
readface, behöver jag säga mer? nja.

gick upp i morse, åt frukost.
gick sedan ut och gikc med ronja och benny.
skönt! efter det blev det käk på napoli.
vandrade in där i tofflor och kände mig
allmänt ofräsh.  mewn vafan gör det? ;)

satt i över en timme och käka och prata om allt
mellan himmel och jord med ronja.
ska sedan dra oss, då jag börjar gå till utgången
när jag kommit halvvägs upptäcker jag en viss
person som inte kändes lämplig att stöta på.
vände mig och och ronja titta undrande på mig?
förklara för henne och sedan brast det ut i skratt. faint.
satt sedan kvar där ett tag till. gjorde nytt försök. gick lite bättre.
människan stod nu utanför. då fick det vara. drog oss sedan hem.

städade mitt rum. blev så fint så fint!
åkte sedan ut till åby där det blev filmchill med degge och ronnie.
satc 2 och the last song. fina filmer. förstår varför man gråter till
the last song. tårarna forsa. degge okänslig sitter och skrattar åt ronja
som gråter hysteriskt. bra vänner det där. måste säga att filmen var lite
underhållande ibland. hade mina skrattanfall åt henne med den
bekymrade underläppen.

majsätande och altanmys fick bli efter. åkte hem vid 20 i 12 typ.
ska sova snart. börjar bli hungrig. får vänta till frukost.
långt inlägg! får inte glömma och nämna att jag faktiskt har
underbara vänner!
love.

men sov gott!
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0