time to say goodbye.

ångesten sveper fram.
jag vill inte börja skolan.
jag vill inte gå sista året i skolan.
jag vill inte ta studenten.
jag vill inte, jag vill ingenting.
vad sker därefter? jag vet inte.

känslan är konstig.
att gå ledig är skönt.
skulle jag kunna göra föralltid,
fast nja. kanske inte? torrt i längden.
men jobba känns jobbigt. flera timmar om dagen.
men visst man slipper plugg. men ändå.
ae. skrämmande tanke. vad gör jag sen, efter skolan?
jag vet inte. oh god.

men nej. jag tänker för mycket.
ska äta en banan nu och juta de sista 14 dagarna
av sommarlovet. mitt sista.

hade.
puss.


jag gillar att mosa min hund. jag tror han gillar det också.
kolla bara på ögat där hur de letar sig till kameran samtidigt som han visar
sin kärlek till mig. det är fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0