this is a warning.

seupp.

livet är en gåta.
livet är ett äventyr,
en resa, och ibland vill man prova
nya saker, okej?

jag vill dra på en resa.
men det känns inte allt för nära.
händer ju inte förrän om drygt...
4 månader eller någe. heh.

nått skrämmande hände mig ikväll.
var ute, skulle ta ut hundra kronor.
ritchhhh dude. not. men ädnå.
bankomaten suger mitt kort!
ni vet, tar det. står vänta.
sen bara, välkommen. sätt in ditt kort.
fick inte tillbaka det.
nu är jag pank, har inte ett öre i plånboken,
en tia på sin höjd. och utan bankomatkort.
i won't survive.

blir bankbesök i mrogon.
känner jagi nte för! men vad gör man inte.
geeee mig ett nytt. dessutom behövde jag det.
mitt andra var ju tvättat i tvättmaskinen 2 gånger.
inga siffror kvar. bara chipet. fina grejer.

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0