tell them i was happy and my heart is broken.

godkväll dear people!

vilken konstig och otroligt rolig söndag!
skulle ju ut och löpa, men det började ÖS regna.
kände att det inte var lämpligt att dra en runda då.

gick ut och gick en liten bit. skönt det. ska träna lite på
min boll nu innan jag går in i duschen och sedan går och lägger mig
till en film.

dagen har ananrs varit förbannat rolig! ronja kom hit vid 4-tiden.
spelade lite spel som gamla goda tider, skulle sedan ge oss på
att laga lasagne, hur svårt kan det vara p en skala?
svårare än vi trott!

blev en stor äcklig soppa av allt. mjölig köttfärss och asråa knapriga
lasagneplattor. med andra ord extremt oätligt. då började vi tänka efter
hur vi ska klara oss i livet. 18 bast och kan inte laga lasagne. laga mat
överhuvudtaget. katastrof! sen när mamma och pappa åker till spanien
en vecka, hur ska jag klara mig ensam. kommer svälta! stackars..

men nej. ska rota fram min pilatesboll nu. 
men vi hörs i morgon! 

projektarbetestid på förmiddagen & fotbollsgolf på eftermiddagen.
fina tider! haré.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0