ÖVERALLT MEN INGENSTANS!

HUUUNGRIG. SVÄLTER.

storstädat mitt rum. det är så fint så fint nu.
har damsugat, tävttat golv, städat lådor och dammat
tvättat fönster och mycket mer!
så nu är det finfint!

gick ner till stan en snabbis med nisseliten.
som får för sig att vara gud? förstår inte kvinnan.
träffa råtti också. alltid trevligt va.

fick med mig en dataväska hem. finallyyy.
bra att ha grej. har även sovmorgon 3 dagar i veckan!
börjar typ halv 11 två dagar av de och halv 1 den sista!
hooooow nice?! jag älskar det! eller johanna muttra nått om det
så förlitar mig på att det stämmer!

ska väl äta snart. chicken and rise!
yummiee. hunrgig som faen.

ae blir en kvällspromenad sen.
nu one tree hiill.
pusseli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0