open my eyes, yeah, it was only just a dream.

jag kan inte, hur mycket jag än vill.
det går inte. jag förstår inte.

lite depp här och nu.
en fredagskväll. har bara ifk-matchen att se fram emot
en helg som denna. idag se herrarna och i morgon se mitt lag.
det är vad jag har på schemat. kan vara skönt det också
men jag vill bara spela lite fotboll. kämpa, springa, gör det jag
tycker om. men nej.. det får jag inte i helgen.

vill gå på bio ikväll. men vad fan ska man se?
kanske gå en promenad och kolla på människor
och hoppas på bättre tider?

jag förstår inte hur man kan pendla så mycket i humör.
ena stunden är jag glad, lycklig och mår helt underbart
medans jag en sekund senare känner mig misslyckad och allmänt idiotisk.

orkar inte mer.
helvete.

' never look back, never look down, I never let go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0