livsfarliga husdjur.

godkväll, godnatt snarare.

börjar bli trött faktiskt! halv 12 är ju klockan, så det
är väl inte undra på att tröttheten smyger sig fram.

kollar på livsfarliga husdjur. helt sjukt! en kvinna som
har en leopard som husdjur. efter 2 månader blev hon biten
i bakhuvudet och leoparden sköts till döds. hon klarade sig efter ett x-antal
operationer. sjuka människor!

blir ingen skola för mig i morgon.
får inte eftersom jag äter pensilin,
så ska åka och handla med mami & sedan får jag väl se.
får ju inte träna heller. ska gå och kolla på eneby-smedby tror jag.
ae det blir fina grejer.

ska se klart programet sen sova sött.
hörs i morgon.
pussen.


på tal om annat vill jag inte drömma som jag gör.
jag vill, men det är inte bra. underbara dröm, men så
vaknar man och känner hur ledsen man blir. ae.
sluta. försvinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0