just a dream..

IFK vann med 2-1.
jag har kommit på att man blir glad av att kolla på fotbollsmatcher.
det är en mysig liten känsla faktiskt!

i morgon är det match! själv sitter jag på lätaren och hejar.
match mot vimmerby, hoppas på tre poäng.
kvällen blir chilli. får sevad den har att erbjuda.
att gå på bio sitter inte fel..

ska väl se på en film och mysa ner mig framför tv;n en stund.
sen blir det natten för mig. trött. fick inte allt för mycket av sömnen
inatt inte, förstår inte! satt och stirra upp i taket i timmar.
la mig på golvet på en filt ihopp om att somna där. men ice sa nicke.
somna väl framåt 3-tiden och steg upp lagom trött vid halv 7.

onödig information. hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0