jag kan åka flera mil,

tjena.

börjar bli sliten, trött.
hari nte haft en speciellt hektisk dag.
vilket har varit wonderfuuuul.

promenerat 1,5 timme.
har även varit och handlat med mami.
köpte en berlock till ett armband.
sen har jag varit ute  i skogen och löpt 5 kilometer.
tog sedan och for hem, hemma vid halv 9.
käkade mat. sallad, fett gott. med jordgubbar i.
prova. love it

åkte vid 9 till maxi och köpte godis.
och tog mig sedan ut till åby till deggis.
chilla en 2-timmars lång film. deg framför den.
härlig tjej är det. gillar tjejen skarpt.

drog mig hemåt vid 00-tiden.
skapligt dött ute, en taxi som hade bråttom typ.
eller så var det jag som snigla. nej.. faktiskt inte.

ska sova snart.
imorgon är det en ny dag.
bad som gäller, och sedan blir det intervall träning.
ae fina grejer nivet. jag älskar att löpa. ironin flödar.

ska sova.
herrå.

på tal om annat.
att åka bil, ensam, med musik på skapligt hög volym,
i mörker, utan trafik KAN vara det bästa som finns. åh så underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0