jag förstår inte..

deeead.

matchen idag var riktigt rolig.
vi förlora med 2-0. menmen..
jag är glad att jag tog mig igenom hela matchen
men jag gick på knänen sista kvarten, helt klart!
men herrejävlar va roligt det var att springa efter bollen.

tråkigt att lämna eneby idag.
men jag känner att det är rätt.
ifk blir bra, underbart.

i morgon blir det att kolla på mitt lag.
läskigt att kalla det mitt lag. men det är det!
hoppas att de vinner :)

sen blir det träffa lite kul folk!
osådära, blir nog great.
även råttan kom ju hem idag!
ne är nais.

tjing!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du valde IFK Carro. Det kommer bli kanon! Och du passade grymt bra i den blåa tröjan ;)

2010-08-14 @ 11:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0