if you are the one..

amen vilken skön dag hörreni!

kom hem nyss. har varit i skolan idag. gjorde inte speciellt mycket.
satt och prata om vad vi ska göra med våran klassrum..
kom fram till att vi ska måla lite, sätta upp någon tavla.
skriva våra namn på väggen and so on, så någon dag
snart blir det en tur till ikea är det väl tänkt!

sen sluta vi typ. hämta min lilla dator. gillar inte att k;et är segt.
blä. men ananrs är det sönt med lillen igen! trots att jag vant mig
vid den andre.

gick och käka lunch med jessika efter skolan.
satt sedan där i två timmar.. mycket trevligt tycker jag!

kom hem & ikväll blir det ifk tittande. de möter ju ljungskile.
det blir brabra! men aoup. ha det bra.

pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0