i will never look back, never look down.

hola!

dra ett inlägg här på spanska. det vore fina grjejer.
men det får vänta tills jag har blivit lite säkrare på språket
tror jag..

annars så vakna jag nyss! slängde i mig tablett.
hungrig som ett as, får inte äta förrän kvart över 11.
sen nblir det handling med mami&mormi.
så får vi väl se vad livet bjuder på.

eftersom jag inte får följa med till boren idag och se ifk
så får jag knata mig till eneby & se när de ska slå smedby!
vilket jag hoppas att de gör.
sen ska IFK ta 3 poäng mot boren ikväll och de tror jag
att de gör! :)

nått kul som hände i morse. skulle sjukanmäla mig.
så är det ju telefonsvarare. så ringde jag så sa de att
det här var ett nummer där jag skulle sjukanmäla mig. så
blev det tyst, jag tänkte aha, när kommer pipet...
men så kom det inte nått så tänkte jag jag kanske bara ska börja prata.
sen när jag pratar mitt i allt piper det. så hon fick höra lite av det
jag hade börjat prata om. och sen började jag om. hahah! kändes fånigt.

påklädnad nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0