i hate you. i love you.

godkväll..

har varit en konstig dag.
mår även som en unken disktrasa.

matchen idag vanns med 3-2. det var ju kul.
fick inte mycket uträttat på planen. men skönt att
få spela lite. se det från den sidan.

kom hem och somna som en stock.
sov ett tag. låg i sängen och kolla på christine.
hah, ingen ork till nått. varm&kall. antar att jag
har feber. fina tider nu.. blir ledsen.

drog mig sakta men säkert bort mot parken vid halv 7.
insåg då att jag var en halvtimme sen. sånt händer bara mig.
skapligt ny, en vecka gammal, lite till och kommer sent.
skulle dock inte träna ändå så det gjorde ju ingenting.
men jag gick hem likafort, dumt att smitta ner andra.
hälsa och gick hah!

kom hem och slängde mig i sängen igen.
känner mig verkligen som en rutten fisk.
ska sova snart igen. vill försöka träna i morgon!

men det var mitt liv för dagen.
haré.
skola på tisdag. jag vill fkaitskt börja.
vill komma igång, få vanor tillbaka. skola, träna plugg på
kvällen/natten. aa, jag vill ha höst & vinter. jag vill för mycket.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0