help me.

och min herreskapare vad jag är trött!
det är det enda jag skriver om. min trötthet.
kan inte vara kul att läsa om..

dagen till all regnära har bestått av att vara statist
till en reklamfilm. hah, det ni! sen blev det käk i djurparken
och sedan hem. la mig i soffan och somna på direkten.
en timme sådär skönt!

ser nu på oth som strax är slut.
hör hur regnet bara öser ner och åskan dånar.
tycker det är ganska mysigt.
dock har jag träning om en timme typ. vilken jag inte uppskattar
riktigt lika mycket med detta väder. men vad gör man inte
för lite träning..

ska byta om nu.
hoppas att regnet slutar ösa ner.
och hjälp, där tada, där kom en blixt och åska.
rädd tjej :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0