because i said so.

en segare dag får man leta efter.

gårkvällen var rolig! fick mig mycket skratt.
dock kom vi aldrig ut, gjorde oss iordning ju lite
lätt. sen gick vi till andrea där det var andrea, felicia och två
av andreas kompisar och mattis!

drog sedan ut vid halv tolv. där vi stod i kö i typ 1,5 timme.
klockan drog sig mot 1. vi insåg då när vi var 5 personer ifrån
att komma in att vi helt enkelt skiter i det! så matte,
de två, fille&majk som de hette, ronja och jag drog mot en pizzeria
där de åt. en trevlig och konstig kväll må jag säga!
men jag hade förbannat roligt! helt klart.

kom väl hem vid 2-tiden. somna som en stock.
finfint!

dagen har bestått av deg i sängen och ätit ben&jerry's.
ska gå och och löpa lite lätt om en stund. känner att
det kan vara skönt. måste doc fixa min kedja till cykeln
som ronja sålätt har hoppat.

ae. bra, fint.
hare.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0