a heartbreak.

sovande fötter? trötta ben & hungrig mage?
- det är vad jag har och är!

dagen har varit söt. hur nu en dag kan vara söt?
men gick till stan tidigt med ronja och fiska efter lite saker.
hittade ett par skor jag blev helt kär i. de ska jag inskaffa mig.
sen fanns det inte mycket mer att hänga i julgranen.

skulle sedan gå till eneby ju. men ae.
stackars mina ben. kände mig trött. så ringde till henne.
så hon kom och hämta mig istället. fiak på ballen med henne och mormor.
mysigt! sedan blev det vidare till staden.
hon köpte en morgonrock till mig. hur skön som helst.
gå upp i på morgonen när man fryser på vintern, vira in sig i och
dricka te och läsa tidningen och äta en rejäl fruksot. jag vill ha vinter.
jag är redo för den. faktiskt.

kom sedan hem igen. mamma ville gå och äta glass. sure,
jag kan ställa upp. promenera ner mot strömmen, carljohan.
fint, mysigt, trevligt and so on :)

kom hem och ska väl fixa lite med mitt rum. har ltie att städa.
sen skajag äta och träffa råttan och nisse, kanske dettan också.
sen får vi väl se vad som händer.

pussss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0