You got a secret, you couldn't keep it, somebody leaked it.

godmorgon pigga och glada männskor.

vaknade av klockan i morse. bra jobbat från min sida.
gick upp, käka lite mjölk med flingor. inte speciellt hungrig.
fisk i skolan. det är gott! så nja, en onödig frukost när jag inte är
hungrig behövs nog inte. dock smakar fisken sådär. men ätbar!

har väldigt tråkiga lektioner idag.
nu på morgonen har jag samhäll och sedan har jag spanska!
dock måste jag kasnke rusa tidigare från den, har ju match i lotorp idag!
tidig samling med andra ord. hihi, BUSAN.

i morgon är det nationella igen. fast i engelska.
och jag känner bara att jag vill sjunka under jorden.
MEN det går ju inte, som många vet med sig. tyvärr!

nu vill mina tänder bli rena. så jag ska hjälpa till med det.
take care!

pusssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0