with a little help from my friends.

jag älskar mina vänner. de är bland de underbaraste som finns.
big love to them.

min dag har annars varit jävligt bra, jävligt rolig.
ronja kom hit förut, och då lagade vi ju mat och jag säger bara
oh my fucking god, vi är inga kockar.
nej verkligen inte, blev brända schnizlar och pomme & sås.
och såsen skulleronja göra och frågar mig hur många dl mjölk det ska vara
i, 3 säger jag. hon häller i det & sen en påse. sen inser vi att det var visst
3 dl till 3 påsar, inte undra på att såsen var blaskig.. bara börja om från början.
men men , maten slank ner!

på träningen, blev göteborgarn, min nya favorit helt klart.
så jävla rolig. sen på vägen hem vet jag inte riktigt vad som hände
med mig & ronja. fick för oss att allt var roligt & på vägen dit åkte vi förbi
tvillingarna, hahah! fyfan så roligt. något jag sent kommer glömma.
what a kvääll.

nu ska jag sova.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0