who do you love?

sickness vilken dag.
jag skulle fasan aldrig ha gått till skolan!
tror snart att jag sprängs.
ska ta mig en ipren, eller två.

i vilekt fall som heslt körde jag tennis med kenta på
idrotten, det var faktiskt roligt! sen så efter det var
det dags för ett pass på vikbolandsskolan, tjejerna där.
sa inte så överdrivet mycket om man säger så,
gick mest och tyckte synd om mig själv & bad om att
lektionen skulle ta slut.  det gjrode den också, halv 3..
då åkte jag hem.

gick sedan till arbetets museum och
tog lite kort & fick svara på lite frågor om eneby.
spännande, kan säga såhär, det gick fan inge vidare!
men mjo, vad ska man göra.. ;)

ska nog gå en liten promenad i solen.
sen skaj ag sova. är trött & sjuk.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0