to destroy the world.

va händer med världen?!
snö i april, det ska ha börjat bli vår och solen ska lysa istort sätt
varje dag! men nej let it snow baby. förbannade skit.
och askmålnet, vad är det för nått då? hum, det är som majakalendern
säger, som jag läste om i 8;an, att jorden kommer gå under 2013!

deppra miner nu. men whaat. dessutom är jag hemma från skolan idag.
jag är ju genomförkyld. det är inte mycket som är på min sida idag inte.
bannemig... men det finns en låt som räddar min dag.

det är erik Grönwall - crash and burn. åh vad jag älskar den låten.
helt sinnessjukt. han är så bra!

nu ska jag se lite på nationella provet. sen sova.
pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0