strålande sol och fåglarna sjunger.

god eftermiddag, eller snarare kväll!

började min dag med att försova mig. oh dear. johanna ringde i morse
vid 20 över 8 och väcker mig. jag börjar halv 9. score!
kom till skolan vid halv 10 istället. men det gjorde inte så mycket.
vi satt mest och bara glodde. men det var skönt! fick lite gjort. 

sen var det lunch. blev ris och någon typkebabgryta.
helt okej faktiskt! sen efter det var klockan typ kvart i 12.
vi började 1 igen så jag och johanna gick hem till mig.
hämtade benny och sedan for vi vidare och köpte glass.
satte oss på södra promenaden där och bara va. sinnessjukt skönt!

sen klockan 1 var det ledarskap. vi pratade om olika roller man kan ha. 
det var väldigt roligt tycker jag. johanna är crazy minst sagt!

sen kom vi hem, pluggade matte. gjorde 3 tal eller nått.
sen förstod vi inte mer. så vid halv 7 gick hon hem och jag gick ner till
stan med mamma en snabbis. vi skulle bara in på hm. 
jag fick en t-shirt och ett par jeans shorts av henne. så gullig hon är!

nu ska jag snart promenera med ronja.
tack care. pussen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0