skärtorsdag.

så jävla underbart med lov!
kommer passande tycker jag.

dagen har varit helt okej.
blev en stadsvandring med angelica vid 4.
köpte mig inte mycket, ett par örhängen följde
med hem, bra att ha lixom ;)

träningen, vafan säger man?
jobbigt men kul!
så nu blir det käk & sedan ska jag storstäda mitt rum
klockan 11 på kvällen. lovely! ;) tur att det inte är skola
i morgon. whohooo.

i morgon blir det full rulle all day long!
ska första ner med råttan på stan för att sedan
gå och kika på IFK - Glanshammar. Efter det blir det
fort som fan hem & göra sig lite i ordning. Sen till
Golden Bankok (stavning) för att fira råttran!
och sedan hem till farmor & farfar där resten av kvällen
kommer spenderas. mysig dag!

PUSSSS !



en gullig bild från sälen.
myspys var det! och nästa år, awsome! ;)
(hur det nu stavas..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0