sjunka under jorden.

hej.

jag är så himla nervös! helt sinnessjukt!
jag blir verkligen glad över ett G nu idag.
men det känns ändå so matt jag kan det,
fast dock inte utantill & jag vet inte var jag ska titta
eller någonting! heeelp me!

träningen i morse gick inte såbra.
jag stod mest och glodde där på min plats.
jag var inne i ett stim då jag fick på några bra skott.
men de försvann efter 4 stycken i rad.. sen var det som bortblåst.
baad. men aja, det är så ibland!

jag ser fram emot träningen idag.
hur underbart är det inte att vi får träningskläder där nu.
så himla skönt! slippa byta om hemma innan och hålla på.
kan åka som jag ser ut nu & duschar där, vilket gör att jag
bara måste äta och sen kan jag sova när jag komemr hem.
lovely.

nu ska jag se lite tv.
och sedan rasta benny.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0