SÄG FOTBOLL.

tjenixen.

dagen har varit bra.
jag har mått bra. har haft humöret uppe, i stort sätt hela dagen!
det rullar på bra nu och jag börjar få upp farten på cykeln, så snart
är den inte i obalans.

för övrgit, träningen? vad finns att säga. jag är rätt klantig,
att jag föddes med det är en otrolig tråkig egenskap.
annars var det roligt. jag gjorde 2 mål av 10 möjliga eller nått,
det går ju diskutera om jag är målskytt eller inte, men det känns inte
som det. men det kommer, det kommer! och ja, göteborgarn, löp kankse?
vi gjorde det bra, tycker jag. lite blindboll på det. ma nser ingenting och förklara
vägen. underhållande & ibland måste man få fuska.. ronja kan inte lyssna och
springa samtidigt, ganska dåligt ;) men det är bra gumman. vi kom inte sist!

nu är det kvällsmat och sen sömn. duschen var varm & skön.
puss.

i morgon är en bra dag. fotboll & museeum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0