riktkar är ingen lätt uppgift!

godkväll people.

landade just i soffan.
är trött efter dagens träning!
den var dock ganska rolig. 3 mot 3 och sen så blev det lite 4 mot 4 and so on.
roligt må jag säga. en så blev det att se lite av b-lagets match!
och de var allt bra! vann över kuddby med 5 eller 6-1. brabra tjejer.
hade ananrs rätt roligt. är skapligt trött, övertrött nivet så man tycker allt är roligt.
så var jag ikväll! men vafan gör det om 50 år?! ingenting.

topmodel rullar just nu på tv.
haha, det är roligt! sen är det svenska fruar.
det ska jag med se.

blir strax food.
pusss!


på tal om annat! jag ska visa lite roliga bilder från
våran match som var i lördags! ohmy säger jag bara.
vad en bild kan göra! hah, kul.

Kommentarer
Postat av: magda

när får man se bilderna då???

2010-04-27 @ 17:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0