practise.

hej.

jag har headache. har haft det från och till hela dagen.
det har varit jobbigt.

har träning snart, om drygt 1 och en halv timme.
så jag msåte gå och packa nu eftersom jag sen ska till
johannii. men jag vet inte vad jag ska packa.
känns som en jobbig grej just nu. latmask nästa?!

fårväl se hur träningen går också.
känns inte som att det kommer bli en av de bästa träningarna
jag genomför. men jag ska allt göra så gott jag kan.
så får väl fötterna avgöra hur det blir.

nej nu måste jag rycka upp mig.
vi hörs i morgon eller kanske ikväll.
men jag tror det blir i morgon.
då är det valborg.
myspys!

jag tror nog det blir en bra valborg.
vet inte, men det är ju trevligt folk.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0