öppna käften och säg vad du tycker.

hej pårej.

mina kinder brinner! ville bara börja med att berätta det.
kände att det var intressant... kanske inte?

träningen idag, säsongens första träning på riktigt gräs!
riktigt roligt, men även riktigt svårt! bollen far & studsar åt alla
håll och kanter. men det är spännande! och det gick väl ann.

jag borde kanske inte ha tränat om man tänker på min förkyldning.
men jag har väldigt svårt att hålla mig borta. det ingår lixom i vardagen.
dessutom fick vi träningskläderna idag. skönt att inte behöva tänka
på att byta om och ha sig innan träningen så det är bara att åka
till träningen som man är. och dessutom slipper mamam tvätta.
hon blir glad över det! hah. gull.

nu ska jag dega framför tv;n och se klart på hollywoodfruar.
det är faktiskt roligt. knasiga människor.. men ha det såbra.
puss!

dessutom ska det blir underbart att det inte är någon skola i morgon.
det gör min tisdag, indeed. fett skönt! bara en lugn dag i djurparken.
knalla omkring i mjukisbyxor och bara vara. skönt som tusan. bara med
trampe. kan inte bli annat än roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0