nattligt besök.

godmorgon!

har världens hål just nu!
gjorde nationella förut, måste säga att det var verkligen svårt.
det är fan inte roligt. skulle skriva ett litet brev till någon.
får vä lse hur det gick. är fett nöjd om jag får ett G ska ni veta.

ska till stan senare idag.
se om jag hittar nått att ta på mig till i morgon.
det får vi se då helt enkelt! sen är det väl träning ikväll.
dock så smärtar mitt huvud sönder mig. men det är väl
sånt man får ta, buljävel.

sen ska jag sova hos johanna inatt.
mysigt va? vi ska laga lite mat & bara vara!
som de gamla goda tiderna my dear.
pysssssigt.

nu ska jag fortsätta min disskution om hur jävla dåliga inter var igår.
jag har inte släppt det ännu. förihelvete! blä.


väldigt gammal bild. från förra eller förrförra sommaren förstår ni!
och hum, jag funderar på att permanenta mig igen. på tal om krulligt hår.
när jag inte har krullhår, vill jag ha. när jag har det vill jag bara att den
ska gå ut, så blä. ett dilemma! eller så ska jag slinga håret. det låter också
som en liten bra idé. hehe. förövrgit är johanna bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bra. <3

2010-04-29 @ 15:47:44
Postat av: Anonym

vad du svär

2010-04-29 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0