när tiden är ikapp.

hej.

ni vet känslan, när man bara känner att man vill ut
och försvinna. när ingen vet var man tar vägen
utan man bara drar, sticker långt härifrån.
det ska jag göra en dag. jag ska ge mig iväg.
lämna en lapp till min mamma och pappa och skriva
' sakna mig inte, jag klarar mig. jag kommer hem när
jag kommer hem.

sen ska jag ha med min telefon. men jag ska inte svara när
någon ringer. jag ska vara okontaktbar.
skönt det skulle vara och tänk vad problem man skulle bli av med.
så himla underbart. en dag..

annars står det 1 - 1 mellan inter - barcelona.
jag vill att barcelona ska vinna. men det går som det går.

nu ska jag sova.
vill inte ens se klart matchen.
känner inte för någoning. vill bara sova.

så sov gott, people.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0