när elefanten schlafsar.

jag är verkligen inte frisk.
den här dagen ahr inte varit bra..
inte alls,

började med att försova mig.
vaknade 10 minuter innan jag skulle gå till skolan för
att sedan ta busssen ut till kolmården. så det blev snabba
ryck, raffsa åt sig det som låg i nörheten & göra tre knäckemackor
att knaprs på i bussen som frukost, och det gör mig inte mätt..

det har reducerat till att jag har varit sur hela förmiddagen
fram till lunchen. sen efter lunchen gick vi höghöjdsbana..
och jag säger bara oh my fucking gaad. nog att jag har blivit
höjdrädd på sista tiden, men att slänga sig rakt ut i luften på tion meter,
och sedan fastna i mitten av hela banan var dock inte lika roligt.
där hängde jag i min sele, helt skräckslagen och ville bara ner på jorden.

annars har dagen varit bra. jag är dock fortfarande sjuk så jag
stensomna när jag kom hem. är arg konstant så nej.. det är inte så
bra just nu med mig. förbannade förkyldning. kill it.

nej. ikväll är det barcelona. och det ska jag se.
kom igen nu barcelona, förfan!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0