några nödvändiga påsar.

hej!

jag borde vara trött! eftersom det endast blev 6 timmars sömn denna natt.
men nej, jag är glad och skapligt pigg! gött gött.

fick nicoline att gå ner till stan med mig.
fick med mig en leopard bandau, underkläder,
en skjorta, cykelbyxor och strumpbyxor med mig hem.
skönt! alltid någe faktiskt.
letar dock efter ett vitt linne som är lite större och pösigt.
men det fanns inget. fann mig dock ett par jeansshorts också.
men de fick jag aldrig med mig hem. vet inte riktgit om jag ville ha de.
så vi får väl se senare hur det blir med den delen.

sen ikväll skulle jag gå en promenad med johanna.
men sen så fick jag reda på att smedby spelar ju boll vid 7 på citygross.
vore kul att se på, en söndagskväll. så jag ska få med johanna dig istället.
jessika frågade, så varöfr inte? vore skönt!

skola i morgon och det suger hårt. tråkigt.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0