my lovely sunday.

godkväll my dear.

har nyss borstat mina tänder och tvättat av mig i ansiktet.
så nu ligger jag i sängen och lyssnar på winter med joshua radin.
så himla fin låt, så himla fin.

min kväll och dag har annars varit bra. Den har varit lång om inte annat.
gick och kollade lite mindre än en halvlek på IFK när de mötte
nått lag. har noll koll, nått knattelag, nej men 94;er eller nått.
skulle lämna tillbaka mina innebandykläder till jonathan.
har lagt innebandyn på hyllan nu, för all framtid.

Ronja och jag tog oss sedan hem till mig där vi bara tog det lungt.
så jävla skönt, enormt. käka lite mat & gick och köpte glass.
gött, som fan.

har pluggat lite på mitt tal också. men det vill inte sätta sig i mitt huvud.
det vill bara inte. det gör mig lite ledsen men ärligt talat
känner jag just nu att jag är fan glad om jag får G, för att prata
inför människor dock är det bara 4, men det är många nog
för att jag ska lysa som ett rött trafikljus. det är hemskt jobbigt.
och jag som vill bli lärare, jag måste verkligen träna på det här.
men gaaad så jobbigt det är.

nu ska jag sova. har bara fotboll i morgon vid halv 10.
sen har jag inte mycket mer förän fram till halv 3 eller nått.
då börjar mitt nationella prov. spännande.

annars mår jag som en drogad anka.
min hosta är inte att leka med, och min näsa
är som ett rinnande vattenfall. okej inte så illa.
men nästan.

jag ska som sagt sova.
långt inlägg.
sov gott.
puss!

ps. lyssna på låten. galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0