Let me tell you 'bout hard work.

trött och börjar bli sjuk.
vaknadei morse med big pain in my head och min
hals var som stålull. underbart, ohyes.

tog tag i mig själv och gick upp och åt frukost och
här sitter jag nu. känner mig smått dead. men vad gör
det om 50 år? däremot har jag inte tid för att bli sjuk.
så jag ska ta mig en tablett & sen ignorera att jag
har ont i huvudet & halsen. låter som en stråålande idé.

känns som att mycket jobbigt står på schemat idag.
har ju idrott nu på morgonen, blir nog rätt lugn.
"smörgåsbord" som kenta kallart, kan bli bra.
och sen efter det har jag, ak och johanna lektion på
vikbolandsskolan för årskurs 7;er. inget planerat.
känns ju också bra, nej inte alls.

och sen har jag lite annat att styra med.
och nu måste jag platta mitt hår.
så tjing.


' a little bit unhappy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0