kul att ni bjuder upp till match, inter jävlar.

hej.

jag är så jävla sur.
vafan gör inter? de vill ju inte ens spela fotboll.
bjuder inte ens upp till match. jävla looosers.
jag menar, i mer än 45 minuter är de inte på barcelonas
planhalva, utan står med 9-10 spelar som ett handbollslag utanför
straffområdet, men kom igen. fega jävlar. förstörde hela matchen.
dessutom när de fick inspark skjuter målvakten ner bollen
så långt han kan på barcelonas planhalva till ett inkasst.. så jävla idiotist.
tråkigt & bara åh, fett jävla sur!

våran match mot lotorp idag slutade 0-0.
jag undrar vad som händer med mig?! jag är urdålig.
får inte mycket uträttat inte. men åh, vad ska jag göra?
it sucks, för jag vill så mycket mer.

sen bjöds det även på ett fett stort blåmärke överallt.
regnat bara föll ner och hela jag blev en lerklump typ.
det bästa av allt var att jag lyckades få en bula med mig hem.
SCORE. just my luck. hela bakhuvudet dunkar och har sig.
förbannade skit!

dålig dag minst ut sagt.
nu ska jag sova.
puss och godnatt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0