jag våga aldrig hålla din hand.

hej :) !

kom hem nyss, har kollat på IFK-glanshammar.
kan inte påstå att det var en bra match, rätt seg!
stod 1-1. jag gick hem lite tidigare, orkade inte sitta kvar,
det började bli kyligt..

sen annars har dagen erbjudit en runda på stan
tillsammans med ak&ronja. köpte mig ett par strumpbyxor.
men som vanligt när det handlar om mig blev det fel färg.
skulle ha vanliga svarta, men nej de blev typ rök svart som är
likadant som ljuslila ungefär. jävla skit! typiskt mig!

nu ska jag åka till farfar & farmor.
missar dock ronjas middag. vilket är fett med tråkigt!
men aja.. kan inte göra så mycket =/
jag hoppas i vilket fall som helst att hon får en feting rolig kväll!

PUSSES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0