it's not fair.

hallåja!

min morgon! vilket ståhej!
mamma ringer, klockan 10!
shaaame on you mam...

' skulle du kunna ta ut den lille så han får kissa?
men god, sa jag. men va ska man göra? jag klär
på mig, tar på mig pappas skor & hans träningsjacka.
skabbet själv, i hopp om att det inte är någon på gården.
kommer ner, öppnar dörren & där är hela dagiset ute, men
bra, jättekul! men jag fortsätter och går.

kommer en snubbe fram, han som typ äger alla husen här,
och typ säger att folk klagar på att vi rastar hundarna här,
men jag menar, vad ska jag göra åt saken att nemo eller
benny kissar eller bajsar innan man hinner komma fram till
grinden? och vafan man tar väl upp det efter hunden, det sa jag.
han skratta åt mig & sa aa ajg såg att ni gjorde det häromdagen &
jag tror inte det gäller er, men jag tänkte bara på det.. trött som jag är
så säger jag absolut & ber sedan om ursäkt för hur jag ser ut. han skratta
åt mig och fortsatte prata om benny boy. han var faktiskt trevlig!
men det var min morgon.

gick sedan in och åt frulle. ska snart klä på mig normala kläder
och bege mig bort mot angelica. ska åka till maxi. får se om slö ronja
hänkar. vore trevligt.

filmkväll ikväll. mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0