innan klockan slår 12.

godnatt kan jag börja med att säga.

min kväll har varit seg.
blev ingen träning, blev lite plugg istället.
dock vet jag fortfarande inte vad essä, krönika och inlägg är?
stort problem, men jag hoppas innerligt att det inte dyker upp i morgon.
för då är jag körd.

fikade en snabbis med ronja förut.
må väl säga att det var trevligt, som vanligt.
dock mår jag fortfarande som en avdankad matta.
men det är väl så det är just nu.

jag ska sova nu i vilket fall som helst.
nu tackar jag för den sega dagen.
och ser fram emot en ny i morgon.
ska till skolan, sen ska jag se till att orka
med en vandring på stan och se om det blir lite nytt.
hope so.

PUSS!
' wish me good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0