in my head.

hej.

jag måste lära mig prata inför människor! det måste vara
det jobbigaste som finns. det är fruktansvärt! kunde ju det där
jävla miljöpartiet-talet. äändå så är jag jättenervös så jag håller 
på att kissa på mig. okej, inte riktigit så illa. men nope.
horrible. men jag tror jag klarade mig rätt bra ändå..

fotbollen i morse var rolig! blev lite göteborgarn, spel
och annat kul, vändningar bland annat! fun fun & fun.

kom hem nyss och åt en liten godis. hih, busigt på en torsdag ;)
men det är ju pösk & lov. thih. blir en promenix ikväll, eller 
snart, om typ en timma kanske.. 
 ska njuta av den underbara solen och sedan gå och
lyssna på musik.  det är en bra sysselsättning! är träning
ikväll också, fys, blir nog kul. känner att det är skönt
att röra på sig! faktiskt.
 
1;a april. det innebär lureri. det är spännande. 
dock är jag för smart för att bli lurad ;) mohah! 

take care peooople. 
pussssses.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0